Om du missade livesändningen har du här chansen att ta del av samtalet i efterhand.
Diskussionen handlade om den dubbla väsentlighetsanalysen och hur den påverkar strategi, varumärke och hållbarhet. Du får även ta del av tips och fallgropar och vi hade dessutom ett antal mycket intressanta frågor från åhörarna som besvarades.
Ta del av insikter från Marielle Noble och Anders Norén från Anchor, tillsammans med Vanja Johnson, Martin Behm och Johan Henningsson från Make Thrive
Vidare belyser vi hur den dubbla väsentlighetsanalysen kan integreras i företagets strategiarbete och bli en central del av verksamheten. Detta tillvägagångssätt hjälper företag att navigera i en värld där hållbarhet är avgörande för långsiktig framgång och konkurrenskraft. Dessutom lär du dig hur du kan använda denna analys för att bygga förtroende, minska risker och skapa värde för ditt företag.
Vill du omsätta dessa insikter i konkreta åtgärder och ta nästa steg mot en hållbar framtid för ditt företag. Kontakta oss på Anchor för att diskutera hur du kan dra nytta av vårt expertstöd. Vi kan hjälpa dig att gå från ord till handling.
Stockholm HQ
Sveavägen 33, 5tr
SE-111 34 Stockholm
Malmö
Nordenskiöldsgatan 24, 2tr
SE-211 19 Malmö
Helsingborg
Henckels torg 4, 1tr
SE-252 25 Helsingborg
Copyright © 2023 · Anchor Management Consulting · Integritetspolicy